go sverige go sverige

får bli en snabbupdate här.. ska strax strax lägga mig och sova... sååå trött!
jobb gick SUPER bra idag.. fullt upp hela dagen... när jag slutade vid halv 6 kom pappa och hämtade upp mig och vi stack in till malmö och kollade fotboll.. sverige - vitryssland u21... mycket trevligt! kul och se den nya arenan också.
var ofta på fotboll med pappa när jag var yngre men har inte blivit så mycket av det på sistonde så det var väldigt väldigt kul!

har legat o kollat på wallander tills nu och ska som sagt snart sova.. bara en snabbcheck här... imorgon är det jobb igen och just ja en liten sak till.. fick bekräftelse av bolagsverket idag på att mitt företag är registrerat nu :D tjoho!

godnatt alla sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback