i gotta meet that freakin bird!

Sådär ja ... parfymen fixad.. visade sig vara burberry - the beat... try it.. smell it.. love it :D
trodde jag kunde bocka av att ha lagt upp bilderna från studenten från facebook... ahh.. det vill inte funka!!:(
ikväll har jag lagat mat med cicci... tittat på film... en och en halv haha.. en sjukt b skräckis och världens BÄSTA film.. the house bunny :D weha loove it .. såg den första gången i london i höstas med några kompisar där...
bästa kommentaren  i hela filmen : i gotta meet that freakin bird!
lägg till lite brittiskt uttal med halvslang så kan ni tänka er hur ball det lät när min engelska jobbarkompis alice härmade henne på biosalongen! gjutet :D

ligger som sagt i min säng nu och försöker få in bilder.. men det går inte...
i bakgrunden har vi satt på någon annan trist komedi.. kommer nog decka snart .... 
imorgon blir det lungt men på lördag party party!!!

night lovees 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback