lazy tuesday

nu är student och allt som innebär skola över.. känns sjukt men samtidigt skönt.. dagen var helt underbar!! så rolig och känslofylld dag. rätt bra sliten efteråt bara... hann nätt och jämt återhämta mig innan de var dags för michaelas student igår.. så nu är man tillbaka på ruta 1 igen... mwah!!! ikväll blir det 3 D bio på entre... ska bli spänande...
just nu är min älskling i ayia napa på bartenderutbildning.. så jag förväntar mig en brunbränd kropp när han kommer hem ;) och drinkar till mig varje dag!! :D med paraplyer
saknar honom..... sååå mycket!! men hoppas tiden går snabbt så att jag snaart snart får pussas och gosa med honom!!!
ÄLSKAR DIG DENNIS!

Nästa vecka börjar jag jobba på headline... starten på ett nytt kapitel.. :D

nej nu orkar ja inte skriva mer..
bilder kommer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback