midsummer

sådär ja. äntligen kan jag sätta mig ner i lugn och ro (utan att somna framför datorn) sedan vi kom hem från öland igår vid två.
kan väl säga som såhär.. campinglivet är nog inte det liv som passar bäst in på mig.. hatar att inte kunna tvätta mig och fräscha till mig varje dag.. också att inte ha någon koll på saker och sen hatar jag att frysa.. likaså att vara för varm.. haha är väl rätt bekväm av mig.. men har ändå haft så sjukt kul! körde i torsdes efter jobb och vid 9 var vi framme på grönhags camping.. sjuukt där ... bara massa fest ööverallt.. sen att snittåldern var ca 18 år och att alla tjejer där var sjuka fjortisar var inte så kul... men i övrigt.. första kvällen var ball som fan, flippade runt på olika party/discotält. sov i bilen den natten ;)
jag och malin vaknade vid 7 på morgonen i fredes av sjuka värmeslag i bilen.. gick upp och fräschade till oss på toa lite iallafall och vid 10 var de andra även vakna... knäckte första ölen vid 10 och satte igång grillen samtidigt.. vädret har varit skönt .. med lite småregn då och då. men älskar känslan att kunna sitta i en solstol mitt på dagen och chilla med massa skönt folk och en cider i handen :D hann blev lite seg under dagen men kom igen på kvällen igen och vi firade midsommar och hade galet skoj! sov i bilen även den natten ;)
åkte hem vid 10 igår och var hemma vid 2... sov i min sköna säng ända till 19.30!! härligt!
fick höra att det hade skett ett mord på gröndals camping i köpingsvik på midsommarnatten.. trodde först att det var den vi bodde på men det var gröndals alltså inte grönhags...
sjukt det iallafall.. en kille som hade blivit knivhuggen och avled i ambulansen hem...
tur det inte hände oss någonting iallafall!

idag har jag varit en sväng med sis på enre och handlat lite.. mest underkläder...
blir film och lungt ikväll och imorgon kommer dennis hem från aiya napa!! det ska bli såååå myysigt!!

mat nu !! Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback