sniffsniff

Hej svej!
igår registrerade jag äntligen mitt företag.. eeen aning ute i senaste laget men vi får väl se hur det går.. nu är allt jag kan göra....väntaa...
blev en hel del shopping igår på nova sedan hem och massa förvirrat snack om moms, netto, brutto skatt ooooooooooosv... trist .. min hjärna var totalt överbelastad vid tio!!

upp imorse och in till malmö för lte mer shopping, samt köp av löshår till cicci och en sväng till parfymbutiken här i staffanstorp i ca 100 timmar för att välja EN parfym till mig själv... svårt sånt där... blev slutligen en versace men när jag kom hem insåg jag att den var för snarlik min lacoste så får bli YTTERLIGARE ett byte imorgon

bredvid mig i sängen ligger en tröött cicci.. tror hon fått för mycket av det goda på både ett och ett annat sätt... hmm hahah

vi funderar på laserdome ikväll låter sjukt barnsligt roligt!!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback