rockin

heeeyyyy  babes!!
igår blev det först en tur till lilla torg med michis m.fl . .när jag satte mig på bussen in kände jag hur tröttheten slog över mig.. men efter 10 minuter hoppar en man på buseen i cowboyhatt med sin fru med sig.. sjukt packad var han och satte sig och började sjunga "min hatt den har 3 kanter" haha.. hans fru ville inte kännas vid honom och han satt där för sig själv och pratade.. riktigt jävla ball var det o lyssna på iaf så efter den bussresan var jag inte lika trött längre.. iaf satt på lilla torg och snackade och hade supertrevligt och helt plötsligt blev klockan 1 och de stängde och vi drog vidare till slagt.. var jätte mycket folk där och hade hur kul som helst... vid halv 5 satte jag mig i en taxi för att hämta upp syrran och hennes polare med världens skönaste taxichaffis.. HABAL!! hahah
träffade också anton igår my dear neighbor från london.. mwah.. londonminnen!!!

welll ska kränga lite mer pizza nu
PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: michaela

mysigt, får göra något snart igen:)

2009-06-15 @ 10:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback