entre

känns som om jag har festat 1 vecka i rad... är såå sliten :( tröstar mig med att det är endast en vecka kvar nu,.. whoopwhoopp ska bli så jävla skönt det! usch.. ligger här i min säng och försöker få in alla ekonomiska begrepp till vårt sista samhällsprov imorgon... bnp, reporänta, det ekonomiska kretsloppet... blablalnblaa..sjukt trist... :(

jaja var uppe vid nio idag och firade pappa sen stack jag och mammi till entre och gjorde lite småärenden... kom på precis nu att själva anledningen till att vi stack ut egentligen va för att jag skulle ha en speciell ansiktscreme.. så frågar dennis om ja köpte den haha så kom ja gpå att jag kollade på allt UTOM den jävla cremen.. ahhh :(

jaja skriver mer sen får återgå till plugget nu guys...

pusspusss

Kommentarer
Postat av: Madde

hejsan gumman:) allt bra? känns skönt att snart ta studenten kan jag tänka mig;) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback