fredag

tjoooho! igår blev det filmmys med cicci och pizza.. . gick ut i regnet med varsen regnjacka och bara njööt .. så skönt det är ändå.. att bara skita i om man blir blöt och ser ut som en dränkt katt..

just de.. haha skrev i mitt förra inlägg att jag inte hade ätit på 13 timmar när jag åt tillslut igår.. men det var 25 timmar... har fortfarande sjukt ont i magen :( :( som om någon hugger mig i magen med en kniv hela tiden.. buuu

idag har jag varit och pratat färdigt med min handledare om jobb på salongen och nu är det klart.. bara kontraktet kvar o skriva på .. börjar hyra stol på headline den 15 juni.. eller rättare sagt.. det blir första dagen jag jobbar som egen då :D kommer jobba lite innan dess också framförallt lördagar...
iallafall.. allt känns super! känns som en skoj och spännande utmaning.. och kul att bli egen företagare det första man gör när man gått ut skolan också---

stack in till malmö sen med cicci , köpte mina studenskor.. ett par urfina från bianco.. höga platå.. krossat silver/vitt med remmar/gladiatorstuk på dem.. :D testade min studentklänning när jag kom hem.. hade inte testat den på ett tag och insåg att den var för stooor!! ska se till och byta den imorgon så det blir förhoppningsvis inga problem.. håll tummarna!!

inte mycket mer än så har hänt idag.. är hos älskling nu och ska iväg och käka tapas så fort han har duschat färdigt.. sen blir det myskväll resten av kvällen...

imrogon blir det jobb och förmodligen inte utgång .... men vi får se :D

PUSS

Kommentarer
Postat av: My

Det är inte så att du har fått magkatarr?

2009-05-25 @ 11:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback