sleepy

sitter hemma hos älsklingen nu , väntar på att få skjuts hem... all alooone här , dennis är o jobbar och har varit sen 1 typ :( booredboored booooored!
igår blev det lite party så det blev inte så tidigt som tänkt... :( mwah trött imorse som satan! men men börjar ta sig lite nu förutom att min mage gör sååå ont ..
hade inte ätit på 13 timmar när jag tillsist fick i mig lite äggröra vid halv 3 idag...
ikväll blir det lungt känner jag.. skulle egentligen med tjejerna i klassen till andys i malmö men min mage säger nej :( håller på och försöker få tag i folk nu...
riktigt skönt iallafall och vara ledig idag och imorgon är jag också ledig.. men alltid när man är ledig tänker man att man ska göra så mycket vettiga saker plugga tex men vad har jag gjort hela denna dagen tex? legat i soffan och bara glott på tv och snackat med cicci...
jjaja mne de e myyys det med :D

PUSS på er.. saknar min babyy här är tråkigt och sitta ensam ju :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback